Poniżej przedstawiam kolejne kroki, które są wymagane do przeniesienia strony z WIX.
Jeżeli znajdujesz się na tej stronie – najprawdopodobniej ten krok masz już za sobą. Jeżeli jednak znalazłeś się tutaj, podóżując w inny sposób – rozpocznij od wypełnienia formularza:
Przeniosę Twoją stronę na nowy szablon. To jest jedna z niwielu rzeczy, które musisz zrobić, czyli wybrać szablon i zdjęcia. Jeżeli nie wybierzesz zdjęć – nic się nie stanie – wybiorę je za Ciebie. Natomiast bez wyboru szablonu nie ruszymy z miejsca. Masz do wyboru ponad 3000 szablonów!
Przeniosę Twoją stronę na nowy szablon. To jest jedna z niwielu rzeczy, które musisz zrobić, czyli wybrać szablon i zdjęcia. Jeżeli nie wybierzesz zdjęć – nic się nie stanie – wybiorę je za Ciebie. Natomiast bez wyboru szablonu nie ruszymy z miejsca. Masz do wyboru ponad 3000 szablonów! Jeżeli chcesz skorzystać z wyszukiwarki, to jest ona w języku angielskim – na górze wpisz wyszukiwane haslo, np. medicine, psychology, itp. Możesz też skorzystać z bocznego filtra kategorii. Do wyboru masz:
Nasza oferta przeniesienia strony z Wix nie obejmuje przenoszenia sklepów internetowych.
Tworząc stronę internetową od podstaw, zawsze pytamy się klienta o przykłady innych stron www, które Mu odpowiadają. Niektórzy dziwią się tym zapytaniom, bo oczekują, że my znajdziemy takie rozwiązanie, które się od razu wszystkim spodoba. Tymczasem po wielu stworzonych stronach, możemy jednoznacznie stwierdzić, że gusta są różne i to co spodoba się jednemu – drugiemu już nie musi. Jeżeli jednak Twoi klienci delikatnie dają Ci do zrozumienia, że strona nie jest responsywna, że jej design nieco odpycha – zastanów się, czy modernizacja strony internetowej nie będzie dla Ciebie dobrym rozwiązaniem. Byćmoże ta drobna inwestycja pozwoli klientom na dłużej zostawać na stronie i zachęcić do zakupów?
Na początku prowadzenia działalności każdy ma swoją klarowną wizję oferty, jak będzie docierał do odbiorców i jak będzie czerpał z tego profity. W rzeczywistości okazuje się, że część początkowych pomysłów jest świetnia i generuje przychody, a część trzeba wyrzucić do kosza. Pojawiają się jednak nowe pomysły, firma się rozwija, ale nie ma czasu na dostosowanie strony interntowej do zmieniającej się oferty. Co więcej na stronie mogą być wyeksponowane produkty, które sprzedają się słabo i w ten sposób nie generuje ona nowych przychodów. W takiej sytuacji modernizacja strony internetowej może okazać się szansą na zwiększenie wpływów do firmy.
Zdarza się, że nasi potencjalni klienci faktycznie chcą aktualizować stronę, ale mają z tym problem, bo nie mają dostępu do systemu CMS lub po prostu coś w nim nie działa. Bardzo często nie działa dlatego, że strona była pozostawiona sama sobie przez kilka lat, wtyczki nie były aktualizowane, strona funkcjonuje z przestarzałą wersją PHP, albo zainstalowany był motyw, który do dalszego działania potrzebuje wiele płatnych dodatków. Jeżeli potocznie rzecz umując strona się „wysypała” – pierwsze kroki należy skierować do osoby która tworzyła stronę i do firmy hostingowej, gdzie utrzymujemy stronę – może rozwiązanie jest proste. Jeżeli jednak to nie pomoże, zapewne niezbędna będzie modernizacja strony internetowej i wtedy jesteśmy my! Jeżeli jednak potrzebujesz tylko dodatkowej wiedzy, jak edytować stronę w WordPressie, to mamy dobrą wiadomość: już wkrótce opublikujemy w pełni darmowy kurs.
W akapicie dotyczącym wolnego ładowania strony umieściliśmy link do narzędzia Google, które od pewnego czasu nie tylko testuje szybkość działania strony, ale także podaje wskazówki dotyczące ułatwienia dostępu i SEO. Warto się temu przyjrzeć i warto spojrzeć, jak na tym polu radzi sobie konkurencja.
W ostatnich latach zwrot UX (user experience) znacznie nabrał na znaczeniu. Powodzenie Twojej strony internetowej w dużej mierze zależy od tego, czy klienci będą chcieli na niej zostać. Jeżeli wejdą na stronę, ale zaraz z niej wyjdą, bo nie znaleźli tego, co potrzebują – nie zarobisz. Na dobrej stronie przede wszystkim powinna być łatwa nawigacja, treść powinna być czytelna i wyraźna, by każdy w łatwy sposób odnajdywał pożądane treści.
W zależności od tego, jaka jest przyczyna konieczności zmiany, takie mogą być zastosowane rozwiązania. Jeżeli strona przestała się wyświetlać, przyczyna może być prozaiczna, jak błędne przekierowanie domeny na serwer, brak wykupionego certyfikatu SSL, nieprzedłużenie domeny lub serwera. Jednak jeżeli problem jest bardziej złożony zwykle wymaga to po prostu zbudowania nowej strony. Dlaczego tak się dzieje? Bo okazuje się to dla klienta usługą lepszą (ma zepwenione wszystkie obecne standardy z zakresu budowy stron www, a nie tylko naprawiony fragment strony) i przede wszystkim tańszą. Więcej czasu zajmuje nam „wejście w buty” poprzedniego webdesignera i znalezienie błędów niż zbudowanie wszystkiego od nowa. Oczywiście zmodernizowana strona będzie się wyświetlała pod tym samym adresem, co obecna strona.
Jeżeli mamy do czynienia z budowaniem strony od samego początku to sprawa jest dosyć jasna, bo obowiązuje standardowy nasz cennik dostępny w zakładce: Strony Internetowe Cennik. W takiej sytuacji budujemy stronę w oparciu o dostępne treści plus rozwijamy ją o nowe materiały zgodnie z życzeniem klienta. Podobnie, jeśli klient chce wprowadzić nowe usprawnienia do strony, która działa poprawnie – widełki cenowe także podane są w cenniku. Tutaj jednak warto się już z nami bezpośrednio skontaktować. Bezpośredni kontakt będzie także potrzebny, gdy chcemy w ogóle zdiagnozować problem strony internetowej, bo nie jesteśmy pewni czy chcemy zmieniać cały serwis, czy może tylko lekko go zmodyfikować.
Tworzymy strony internetowe, które przyciągają uwagę i pomagają zrealizować cele biznesowe.
Jesteśmy ze Szczecina, ale realizujemy strony www oraz kampanie reklamowe dla klientów z całej Polski.
Opinie w Google